Vrednotenje matematičnega znanja na splošni maturi

mag. Simona Pustavrh, Simona Vreš, ddr. Janez Žerovnik, Državna predmetna komisija za splošno maturo za matematiko

Povzetek    

Leta 2021 je izpit iz matematike na splošni maturi prvič potekal po novem modelu. Na obeh ravneh zahtevnosti predvideva novi model dve izpitni poli, ki se razlikujeta v tem, da v prvi računalo ni dovoljeni pripomoček, v drugi pa lahko dijaki pri reševanju uporabljajo računalo. Zaradi epidemije je bila izvedba izjemoma prilagojena tako, da je bilo računalo na obeh polah dovoljen pripomoček. Izločene (zamenjane) so bile naloge novega tipa, ki z uporabo računala lahko povsem izgubijo smisel, in tiste naloge, pri katerih bi lahko uporaba različno zmogljivih dovoljenih računal kandidate postavila v neenakovreden položaj. Kljub temu lahko na osnovi prve izvedbe naredimo prvo oceno in razmišljamo o prihodnosti.  

Prispevek bomo predstavili trije člani Predmetne maturitetne komisije za splošno  maturo za matematiko, predstavljeno pa bo delo in stališča vseh članov komisije v sestavi: mag. Alojz Grahor, Barbara Kušar, mag. Simona Pustavrh, dr. Peter Šemrl, Rok Škufca, Simona Vreš, ddr. Janez Žerovnik.  

Ključne besede  

Splošna matura, novi model maturitetnega izpita, računalo, vrednotenje znanja  

GRADIVO