Irena Rauter Repija, Gimnazija Franca Miklošiča Ljutomer
Povzetek
Ob zaprtju šol smo se tako učitelji kot dijaki morali prilagoditi novemu načinu poučevanja na daljavo. Svojevrsten izziv predstavlja poučevanje matematike za dijakinjo, ki je slepa, saj metode dela na daljavo s slepimi niso dovolj raziskane/razvite. Zato smo se učitelji morali bolj ali manj znajti kar sami. Spletna učilnica, ki nam služi za pouk na daljavo, za slepe dijake ni primerna, ker ne morejo brati gradiv, ki jih tam objavljamo. Kako torej takim dijakom pripraviti in posredovati gradiva, koga prositi za pomoč in s kom se povezati?
V prispevku so predstavljeni delo s slepo dijakinjo pri poučevanju matematike na daljavo ter izzivi, s katerimi se učitelj sooča pri pripravi gradiv, reševanju nalog, konstrukciji likov, risanju grafov in učenju uporabe numeričnega računala.
Čeprav sta pri pouku na daljavo računalnik in videokonferenca edino sredstvo, s katerim vzpostavimo stik z dijaki, lahko s sodelovanjem, posebnim načinom dela in z uporabo ustreznih pripomočkov matematiko približamo tudi slepim dijakom.