Rok Lipnik, Gimnazija Celje – Center
Povzetek
Šolski sistem je v preteklih letih doživel preobrazbo, ki nam je hkrati pomagala pri razvoju novih dejavnosti, načinov dela in oblik poučevanja na daljavo. Svoje delo sem načrtoval v različnih oblikah glede na priporočila ZRSŠ (ZRSŠ, 2021), tako da so dijaki hkrati osmislili učenje in znanje, sledili lastnemu tempu in pridobili kakovostno povratno informacijo. V prispevku predstavljam sklop dejavnosti iz kombinatorike in verjetnosti pri pouku matematike, ki je bil izveden na daljavo. Dijakom sem pripravil posnetke razlage, naloge za reševanje s povratnimi informacijami na oddane izdelke, ure v spletnem okolju v realnem času in različne oblike preverjanja znanja. Delo je bilo večinoma urejeno v tretjinskih deležih (eno tretjino v živo preko videokonference, eno tretjino s samostojnim delom in eno tretjino z interaktivnim reševanjem nalog (Formativno.si, neznano leto)). Pri samostojnem delu sem uporabil kombinacijo i-učbenikov in posnetkov razlage, povezanih s H5P dejavnostmi v spletni učilnici. Posnetki mi hkrati omogočajo vpogled v moje delo in samo-refleksijo, kar je koristno za nadaljnje načrtovanje (Russel, 2017).
Viri
- Russel, M. (2017): What I Learned By Recording My Classes, https://www.middleweb.com/34434/recording-your-class-may-prompt-powerful-reflection/ (22. 10. 2021).
- ZRSŠ (2021): Priporočila za preverjanje in ocenjevanje znanja v srednji šoli v času izvajanja pouka na daljavo, ZRSŠ, Ljubljana; https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Novice/Koronavirus-2020/Priporocila-Zavod-RS-za-solstvo_SS.pdf (22. 10. 2021).
- Neznan avtor (neznano leto): Učenje na daljavo, Formativno.si, https://formativno.si/primeri/ucenje-na-daljavo/ (22. 10. 2021).