Peter Jenič, Osnovna šola Otočec
Povzetek
V prispevku bom predstavil delo v spletnih učilnicah Moodle kot podporo učenju in poučevanju matematike na primeru obravnave enačb v devetem razredu osnovne šole. Po izobraževanju na daljavo sem veliko časa namenil iskanju načinov, kako k pouku v živo vključiti spletne učilnice, kako jih smiselno vpeljati v učni proces v živo ter katera orodja pri tem uporabiti in kdaj.
Med odkrivanjem primernih orodij sem se oprl na petstopenjski model formativnega spremljanja, pri katerem se je smiselnost uporabe spletnih učilnic ponudila sama po sebi. Udeležencem bom prikazal, kako je urejena spletna učilnica v podporo formativnemu spremljanju znanja pri pouku v živo, kako z novimi vtičniki v spletnih učilnicah učenci obogatijo svojo učno izkušnjo pri obravnavi enačb, kako z medvrstniškim vrednotenjem pri pouku izpeljati matematično Moodlovo Delavnico z uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije ter kako lahko sodobna tehnologija pripomore k usvajanju učnih vsebin o enačbah v devetem razredu po izkušnji izobraževanja na daljavo.
S takim načinom dela opažam, da so učenci pri delu motivirani in aktivni. S takojšnjo povratno informacija se izboljša razumevanje matematičnih pojmov že med poukom.
Kot bomo videli v prispevku, je delo v spletnih učilnicah pripravljeno kot podpora pouku v živo in v tem primeru ni samo prenos vsebin iz izobraževanja na daljavo.
Od pričetka uporabe takega načina dela opažam, da učenci veliko raje vstopajo v spletno učilnico, da je njihovo znanje trajnejše in so aktivno vključeni v učni proces, kar menim, da je velika dodana vrednost.