Slavko Jerič
Povzetek
Živimo v informacijskem obdobju, z vseh strani nas obkrožajo številne informacije in nam s tem krojijo pričakovanja. Premalo informacij lahko pomeni oblikovanje nerealnih pričakovanj, kar ima lahko dolgoročne posledice.
Ko sem v prvem razredu osnovne šole spoznal matematiko, sem se v ta predmet takoj zaljubil in se odločil, da bom to vedo tudi študiral, nato pa postal učitelj, čeprav v tistem trenutku niti slučajno nisem vedel, kaj ta študij prinaša, niti se nisem pozanimal, ko je prišel čas za sprejemanje te odločitve. V svojem predavanju želim opozoriti na številne razlike med ustvarjenimi pričakovanji in realnostjo ter pomenom priprav.
Šele skozi študij sem ugotovil, da me bolj kot matematika s svojimi pravili in odnosi zanimajo številke, ki so vsepovsod okrog nas in nam krojijo življenje. Skozi delo novinarja želim širiti pozitiven odnos tako do številk in statistike ter opozarjati na njihovo prisotnost.
Skozi ta proces sem srečal in spoznal precej otrok, ki so tudi zaradi uporabe telefonov in različnih aplikacij vse manj časa sposobni daljšega koncentriranega spremljanja pouka. Mladi se pri spoznavanju matematičnih konceptov nemalokrat ne počutijo nagovorjenih ali pa v teh temah ne vidijo uporabnosti. V drugem delu predavanja tako želim poudariti na pomen ustvarjanja zgodb in njihovih pozitivnih vplivov pri podajanju matematične snovi.