Lidija Pulko, mag. Melita Gorše Pihler, Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Povzetek
Pouk na daljavo, s katerim smo bili soočeni zaradi težavnih epidemioloških razmer, je prinesel veliko izzivov, ki so povzročili tudi spremembo pri pristopih poučevanja matematike. V ta namen smo učitelje, ki poučujejo matematiko v osnovni šoli (6.–9. razred) in učitelje, ki poučujejo matematiko v srednješolskih programih povprašali o uporabi digitalne tehnologije v obdobju pouka na daljavo.
Predstavljamo analizo zbranih odgovorov učiteljev, prednosti in izzive različnih videokonferenčnih okolij, s katerimi so se v obdobju poučevanja na daljavo soočali učitelji in njihovi učenci/dijaki ter izkušnje sodelujočih učiteljev z uporabo digitalne tehnologije pri učencih/dijakih s posebnimi potrebami, nadarjenih učencih/dijakih in učencih/dijakih tujcih.
Spodbujamo razmislek, kako pristope, uvedene v obdobju pouka na daljavo, prilagoditi in nadgraditi z namenom optimizacije izvedbe pouka v spremenljivih razmerah.